090120

Har haft en rikigt skön dag idag. Jobbade bara till 13.00 sen for jag hem och gjorde... ingenting. Vart en liten stadstur tillslut i alla fall, och var köpte jag inte om inte ett par jeans. Äntligen hittade jag ett par!! Nu ska jag bara nöta på dom och sen köpa ett par nya, fast vore kanske bra om jag skulle köpa ett till par innan dom nya går sönder.
Pappa ringde, dom skulle äta palt, och vad gjorde jag då. Jo jag bjöd mig själv på middag hos mor och far. Mumsigt!
Fick veta idag på jobbet att jag ska hålla i en inskolning imorgon..Oj oj, hur ska detta sluta? Hur gör man när man inskolar någon? Jag har ju bara blivit inskolad själv... Aja det går säkert bra, får jag hoppas. Ska lära henne ALLT jag kan!
Nu sitter här och bloggar om ointressanta saker och ser på Unga Mödrar, vad är det för program egentligen? Värdelöst, fast ändå kul att se.....
Väntar på att Matte ska komma hem. Han jobbar över idag. Trodde han skulle vara hemma då jag komme från mamma och pappa men så var icket fallet. Så nu ska ja mysa i soffan och se tv!



En gammal bild
Lillebror Joel, storasyster Malin, jag, lillebror Tobias och brors dotter Stella.
Bara storebror Henke som fattas.

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0