Skotertävling hela helgen!

Fredag - Dagen började med att jag kom hem från jobbet ca 7.30. Då skulle det fikas frukost och göras andra bestyr innan det var dax för sängen.. Somnade ca 8.30 och vaknade 12.00. Inte så mycket sömn med andra ord. Det var då dax att göra sig klar för att åla till Måttsund på skotertävling. Som vanligt kom vi oss inte iväg den tid vi hade planerat men vi hann i tid till anmälningen ändå. Kallt var det -20 grader. Det enda som frös på min kropp var fötterna, men dock en fot i taget, konstigt! Det gick bra för Matte, han slutade 4a i semifinalen, hade han blivit 3a hade han gått vidare till final. Men jag tycker att han ska vara nöjd! Han är så duktig min älskling =)
På vägen hem blixtrade det till i fartkameran, otur nog.. Hoppas att dom inte fick någon bra bild!!!
Väl hemma så blev det lite fika, slutet på nån film som gick på tv, sen sängen för en lååång natts sömn.

Lördag - Trött som få klev jag upp ur sängen vid 11. Åt frukost och somnade på soffan tills pappa ringde vid 12.30. Lillebror tävlade i friidrott på ladan för första gången, utan att ha tränat. Gick bra för han. Han slutade 3a på 60m och 3a i kulstötning.
Matte och Kim kom dit och tittade på slutet sen  for vi på Dallas, där en god kebabtallrik väntade!
Nu har vi sett Melodifestivalen (inte så bra bidrag dock) men det måste ju ses i alla fall. Sängen väntar på oss nu då vi ska fara från Kåge imorgon 06.30 då helgens andra och sista skotertävling väntar i Älvsbyn. Hoppas att det är lite varmare än det varit fredag och lördag.
God Natt!!!!!



Eson Hillrace 2009

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0