090202

Idag är det då måndag, och för min del betyder det lediiiiigt!! Tog en sovmorgon för att smått vända på dygnet tills det är dax att jobba natt på onsdag, för första gången på några månader. Får se hur det kommer att gå nu då man inte är van. Ska bli jätte skönt att vi har bytt schema modell så vi får jobba dag, kväll och natt. Mera pengar och mera ledigt!
Idag har jag varit på MAXI och storhandlat. Matte åkert till Svartliden imorgon och ska ha med sig massa mat. Och jag får sova själv hemma. Dock bara en natt för sen jobbar jag dom andra två nätterna. Det ska nog gå bra, bara det inte är något hemskt på tv som jag fastnar vid, för då kan jag inte sova sen..
Har även bakat Mariannemuffins idag. Måste börja baka lite smått här nu då Matte snart fyller år..
Lillebro har varit på besök för att mamma och pappa skulle och titta på nya golv. Sen bjöd vi dom på middag när dom kom tillbaka.
Matte har satt upp våra nya fönsterlampor idag, och jag har varit och köpt nya blommor och krukor som står under. Det blev hur fint som helst! Har även varit och beställt en ny rumsmatta. Då kanske det ser lite hemtrevligare ut här!!
Nu ska vi bara mysa i soffan och se tv.

//Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0