Onsdag

Idag är det onsdag vilket betyder att det snart är helg. Fast det spelar väl egentligen ingen roll, är ledig ändå, men inte Matte.
På fredag blir det fest med Mattes jobb. Vi ska vara långt bort i ingenstans, mellan Sandfors och Nyheden om jag inte minns fel? Det bli säkert jätte trevligt.
På lödag åker Matte till Umeå för att se MMA, och vad jag hittar på återstår att se. Sen på söndag ska vi på luciafika hos Roger och Carina, mys.

Igår var jag till mammas kusin på ljusparty, härligt med ljus i dessa tider! Det fanns jätte mycket som var superfint, men svin dyrt!! Hittade en sak som jag skulle kunna tänka mig att köpa men den finns inte att beställa föränn i januari. Ska vänta och se, kanske är jag lika sugen då, och då kanske jag beställer den.

Nu ska Matte få berätta vad dom pratade om på "pappaträffen" i eftermiddag, spännande!!=)


Ta vara på de ni älskar, imorgon kan det vara försent!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0