Barnmorskan

Kom för en stund sedan hem från barnmorskan. Hade med mig mamma (blivande mormor).
Allt såg bra ut även denna gång, vilket är skönt.
Mitt järnvärde låg nu för första gången på ett normalvärde 116, känns skönt. Känns även i kroppen då jag känner mig piggare. Hon sa att jag inte behöver äta järntabletterna mer men jag ska nog göra det i alla fall, bara tills dom jag har är slut, för att hålla värdet uppe.
SF-mått: 29
Hjärtljud: 154slag/min

Fick även boka in en läkartid då jag inte kan sitta så länge för jag får ont i magen och i ryggen. Får se om han kan hjälpa mig på nått sätt.. Annars må det väl vara, bebisen kommer ju snart och har jag stått ut till nu klarar jag mig nog några veckor till också..

Ikväll, vad händer då? Ingen aning faktiskt.
Äta pizza ska vi göra i alla fall, så mycket vet jag, sen blir det väl kanske att se Idol.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0