Barnmorskan och läkaren

Igår vad det dags för ett ytterligare besök hos barnmorskan. Allt såg bra ut även denna gång. Lillskrutten har lagt sig med huvudet neråt, så nu är han startklar, men han får vänta med att komma till efter nyår i alla fall.
Magen hade bara växt en centimeter sedan sist jag var där, men då magen sjunkit ner var det inte så konstigt.
SF-mått: 30
Hjärtljud: 150slag/minut

Idag har jag varit på ett läkarbesök på grund av att jag får så ont i ryggen och i magen vid revbensbågen då jag sitter. Han trodde att det var en nerv i kläm, vilket jag med trott och att förlossningen säkerligen kommer att bota detta. Så med andra ord får jag stå ut ett tag till.
Frågade även om jag kommer att få ta ryggbedövning då det är dags på grund av min tatuering och det skulle gå bra, så det kändes skönt. Vet ju inte än om jag kommer att vilja ha den men känns bra att veta att jag får om jag skulle vilja, skulle nog bli besviken annars.
Sedan fick jag även ett mindre glädjande besked. Massa undersökningar som ska göras så jag hoppas att det inte är någon fara!! Men man kan inte låta bli att oroa sig, fast är skönt att någon tar en på allvar!

Hoppas ni får en bra dag i denna kyla!!

Kommentarer
Postat av: Sadra

vad händer på folkparken då ?=)

2009-12-18 @ 14:38:43
URL: http://sandralindahl.blogg.se/
Postat av: Sandra

okeeej,jamen då kanske man går dit och checkar läget :)

2009-12-19 @ 14:02:28
URL: http://sandralindahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Är det en pojke eller... tänkte eftersom du kallar bebben för han? Jag blir ju som så nyfiken!! hehe =) God Jul!! Puss!!

2009-12-21 @ 16:59:08
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0