Trött!

Är just nu på jobbet, är ganska trött måste jag säga. Men vem är inte det kl 04.00?!
Var inställd på att få sitta vak varannan timme, icket. Vi är fyra stycken (brukar vara tre) och det är rätt lugnt här (peppar peppar).
Hoppas att nästa natt blir lika bra.

6 dagar kvar till ultraljud, räknar ner dagarna och det går inte i raketfart kan jag säga.
Fast brukar dagarna gå fort då man längtar til något?!

Nu är det endast 3 timmar kvar tills jag får fara hem och sova.
Får dock krypa ner i en tom säng.
Får hoppas att värmen håller sig efter att Matte stigit upp tills jag ska krypa ner.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad spännande med u-ljud. Förstår att ni längtar :)

2009-08-28 @ 17:06:20
URL: http://liqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0