Äntligen packat färdigt!

Jaa då var allt klart för imorgon då, för min del. Är så skönt att allt är gjort!. Var på Maxi idag och handlade all mat som ska ätas under tiden i Gautosjö, och vem var där om inte Kevin, Alice och Robin. Det var hur mycket folk som helst, det gick knappt att gå där i början, men vi fick med oss det vi skulle i alla fall.
Nu är det bara skotrarna som ska upp på släpen, all packning som ska in i bilen och två pannkakor som ska göras, och lite till.. Men det får Matte göra för jag jobbar imorgon. Ganska skönt att slippa göra dom sakerna. Är bara att komma hem från jobbet, äta och sätta sig i bilen och åka iväg. Kommer väl grubbla hela natten på vad jag har glömt att packa men så är det alltid. Och nog kommer jag säkert att komma på något jag har glömt när vi har åkt och inte kan vända om, men det brukar inte vara några viktiga saker..
Nä nu blir det att ställa iordning allt och sen in i duschen och sen sova. En lååång natt vill jag ha!
Gott Nytt År

/Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0